سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جویای دانش در کنف عنایت خداوند است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
جاده های مه آلود
 RSS 
خانه
ایمیل
شناسنامه
مدیریت وبلاگ
کل بازدید : 2482
بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 2
........... درباره خودم ...........
جاده های مه آلود
حلیمه رحیمی

........... لوگوی خودم ...........
جاده های مه آلود
............. اشتراک.............
  ........... طراح قالب...........


  • به نام خدا

  • نویسنده : حلیمه رحیمی:: 87/12/29:: 4:27 عصر

    به نام خدایی که وجودم از وجودش گشته موجود

    سلام ببخشید که من اول اول سلام نکردم. این هم از جمله ها. لطفا به نوشته های من نظر بدید.

    *آدم ها همه چیز را حاضر و آماده از مغازه ها می خرند ولی چون مغازه ای نیست که دوست بفروشد آدم ها مانده اند بی دوست تو اگر دوست می خواهی مرا اهلی کن.                                 

    * اهلی کردن یعنی ایجاد علاقه کردن

    *همه ی رویداد های زندگی ات آیینه ایست که اندیشه هایت را باز می تاباند.

    *کلام  اقتدارش چنان عظیم است که حتی لازم نیست که حقیقت داشته باشدتا بر مردم تاثیر کند.

    *وقتی تخیل و منطق با یکدیگر در تضادند همواه ره تخیل پیروز است.

    *راز نیکبختی اینست که هر روز چنان زندگی کنی که گویی آخرین روز زندگی توست و با انجام کاری که می خواهی آن روز را به کاملترین نحو زندگی کنی.

    *زندگی می خواهد بداند که دقیقاً از او چه می خواهید. اگر چیزی نخواهید، چیزی بدست نخواهید آورد.

    *با تمرکز، دلیل جایگاهی را که در جهان داری درمی یابی؛ نقطه ی دقیقی که در آنی.

    *هر عذاب، هر مشکل، هر خطا روزی به گلبرگی زیبا بدل خواهد شد.

    *تکرار این قاعده به هنگام احساس اضطراب یا عصبانیت آرامتان خواهد کرد ؛ باز ایستید و بدانید که من خدا هستم.

    در آینده بازم براتون می نویسم. خداحافظ

                                                                   حلیمه رحیی          

                                                                                      

     

     


    نظرات شما ()


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ